Thursday, January 4, 2018

Студенти медиокритети vs. одлични студенти

Почитувани студенти, магистранти и докторанди,
Искрено се надевам дека секој од вас ќе се најде во табелава. Некој од вас припаѓа во втората колона, а некој во третата колона.

Карактеристики
Студенти медиокритети
Одлични студенти
Работни навики
Истражувањето го гледа како административна работа од  "8-16". Не работи ништо во време на викендите и за него завршува работата во петокот попладне. За нив експериментот е "губење премногу време." Врши експерименти само ако го подбуцнува менторот.
Го користи времето ефикасно и се подготвени да работат надвор од вообичаените работни часови, вклучувајќи ги и вечери и викенди, за да се обезбеди истражувањето и да се заврши навремено и да се работи по највисоките стандарди. Проактивно и самоиницијативно иницира експерименти.
Читање списанија
Чита само трудови обезбедени од страна на менторот или други студенти, или воопшто не чита.
Активно и континуирано врши литературни пребарувања и самостојно  лоцира добри трудови.
Истражувачка хипотеза
Работи на истражувачка хипотеза развиена од страна на менторот или други.
Независно и континуирано формулира истражувачки хипотези за неговиот сопствен проект и за други проекти кои не се директно поврзани со проектот за студентот.
Пишување
Пишува само кога е принуден од страна на менторот.
Постојано пишува, вклучувајќи одржување ажуриран преглед на литература на релевантни теми, пишување на публикации и извештаи, како и развивање на истражувачки протоколи.
Публицирање
Гледа на објавување како на мачна работа. Мал напор вложува во развојот на ракописи и се претпоставува дека менторот ќе му го допише или поправа трудот.
Сфаќа дека објавувањето на резултатите од истражувањата е огромно и фокусира значителен напор во развивање и пишување ракописи. Постојано развива нови идеи и проактивно пристапува заедно со менторот во потенцијални ракописи.
Решавање проблеми
Од менторот бара помош за решавање на одредени проблеми
Гледа на истражувачките проблеми како можност да расте и да научи. Развива потенцијални решенија на проблемите и дискутира за нив со менторот.
Тимска работа
Се фокусира исклучиво на сопствени истражувања.
Разбира дека заедничката работа е клучна компонента на сопствениот успех на студентот, и затоа доброволно помага на другите колеги во проекти и други лабораториски задолженија.

No comments:

Post a Comment