Sunday, January 18, 2015

Покана за членство во нов уредувачки одбор на интернационално списание

Почитувани читатели,
2015 година ќе биде изгледа година на мои членства во уредувачки одбори. Иако ги имам досега 7-8, еве пристигаат уште. Ќе речете овој не престанува да се фали. Па ако јас не ја споделам оваа информација со вас, со кого да ја споделам со ракометарите, со политичарите? Ве молам, не ми забележувајте, но Џеврија-Ромката одамна умре :) Кој работи и во недела на списанието ќе добива потврди за својата работа и во делник и на празник. Кој дреме, ќе продолжи да си дреме.
Писмото од главниот уредник International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and
Education (IJCRSEE) ви го споделувам во целост, со една мала моја интеревенција во името и презимето на колешката, бидејќи не сум ја консултирал дали можам да ја споменам. Во секој случај и благодарам за предлогот. Покрај сето горенаведено, сакам да направам и реклама на оваа списание, а можеби некој од колешките и колегите ќе поднесе труд за објавување.
Потенцијалниот член на уредувачкиот одбор на IJCRSEE

Poštovani prof. Vladimire Trajkovski,
Profesorka A.B. sa Filozofskog fakulteta mi je dala Vaš mail. Sa profesorkom A.B. sarađujemo duži niz godina što je rezultovalo publikacijom časopisa. A. me informisala da velike zasluge za Vaš časopis se prepisuju Vama i Vašem radu. Interesuje me da li bi smo mogli da zajedno sarađujemo i da li bi ste želeli da budete član našeg uređivačkog odbora? Razmena iskustva bi nam svakako dobrodošla. Inaće o našem časopisu možete naći sve na sajtu. Promocija prvog broja je bila u Milano Maritima u Italiji.
Pogledajte sami, čujte se sa Anetom i ukoliko ste zainteresovani bio bih Vam veoma zahvalan. Inaće, ćesto dolazim u Skoplje pa bi mogli i da se nekada sretnemo.
U nadi da ćemo sarađivati unapred zahvalan.
Glavni urednik IJCRSEE
International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and
Education (IJCRSEE)
www.ijcrsee.com

No comments:

Post a Comment