Monday, June 8, 2020

Онлајн конференција „Фокус на аутизмот во инклузивното образование“ во Полска

Почитувани колешки и колеги,
Сакам да ве поканам на онлајн конференцијата со наслов „Фокус на аутизмот во инклузивното образование“ чиј главен организатор е Педагошкиот универзиет во Краков од Полска во соработка со Универзитетот од Нортхемптон во Велика Британија. Пријавувањето на конференцијата е бесплатно и вие можете да се пријавите на следниот линк и да ги погледнете презентациите https://asd2020.up.krakow.pl/en/home-page/. Инаку, јас сум дел од научниот одбор што претставува чест за мене што може да се види на следниот линк. Конференцијата ќе трае од 8 јуни до 28 јуни и јас ќе ја презентирам темата The gut-brain link with autism spectrum disorders Prof. Vladimir Trajkovski, D,M., University "Ss. Cyril and Methodius" Skopje, Republic of Macedonia. Тоа што е битно да се нагласи овде е дека организаторите и покрај тоа што се дел од ЕУ од почит кон мене го користат нашете вековно име Македонија. Повеќе за прогамата можете да видите овде.
Ви посакувам пријатно следење на конференцијата.
Со почит,
Претседател на МНЗА

No comments:

Post a Comment