Thursday, July 2, 2020

Термини испити августовска сесија - 25.08.2020

Почитувани студенти,
Иако се` уште е рано за термини за августовска сесија сепак од деканатот ги побараа и јас морам да дадам со тоа што морам да нагласам дека зависно од бројот на пријавени студенти јас го задржувам правото на промена на термините. Од прва година на ИСЕР веќе задолжив студентка која треба да ми даде список на студенти (најдоцна до 1 август) кои ќе полагаат одредени предмети во одредени декади. За септември немам добиено уште простории и не можам да дадам термини во овој момент. Доколку има студенти добороволци од сите генерации што би правеле списоци, нека ми пишат веднаш е-пошта. Доколку нема, во наредниот период јас ќе задолжам претставници како тоа што го сторив минатиот пат.
Од првата декада испитите ќе се полагаат во голем амфитеатар (амфитеатар 3) на 25.08.2020 по следниот редослед:

  • 08:00 ХГФ и ФФА
  • 10:00 ХГ и МОИ

Вие редовно следете го овој блог особено непосредно пред терминот за испит.
Предметен наставник

No comments:

Post a Comment