Wednesday, May 24, 2023

Потписи ХГ и втор колоквиум ХГ - 30.05.2023

Почитувани студенти,

Најпрвин нека ни е честит патронатот на УКИМ 24 мај!

Потписи по предметот Хумана генетика за актуелната прва година на ИСЕР ќе давам на 30 мај во слушална 11 на ФЗФ и тоа по следниот распоред:

Прва група од 10:00 до 10:45

Втора група од 10:45 до 11:30

Уште еднаш по не знам кој пат напоменувам дека потписи ќе добијат само тие студенти што биле редовни на предавања и вежби и што не направиле повеќе од 2 минуси за предавања, 2 за вежби и 2 за неактивност. Не ме интересираат никакви „тешки“ болести со лажни лекарски уверенија и разни други изговори. Не прифаќам никакви плачки и урегнеции. Бидете достоинствени! Правилата на игра ги знаевте уште на почетокот на академската година и повторно на почетокот на вториот семестар. Тие што нема да добијат потпис имаат право повторно да го презапишат предметот и да доаѓаат редовно со следната генерација. Нема да бидете ни први, ни последни што го презапишале предметот. Впрочем тоа го видовте од неколкуте студенти што повторно доаѓаа на предавања и вежби по ХГ.

Покрај горенаведените напомени треба да носите со себе и индекс и Практикум ХГ со сите потписи во него.

Студентите од другите генерации имаат обврска да го остават индексот во библиотеката во посебна кутија истиот ден најдоцна до 11:30. Поради моја презафатеност тој ден (колоквиум, избор на ректор на УКИМ и други активности) не ветувам брзина во враќањето на индексите. Тоа што можам да го изјавам сега е дека најверојатно ќе ви бидат готови до 15:30 часот истиот тој ден.

Сите оние студенти кои нема да го испочитуваат овој термин, нека не ми праќаат е-пошта да ме прашуваат кога, како?, туку едноставно нека го остават индексот во библиотеката на ИСЕР и нека чекаат да им го потпишам во некој од наредните денови.

Бидејќи од денес до наредниот вторник има уште 6 денови и се случуваат разни непредвидливи работи, за секој случај во вторник наутро кога ќе станете, проверете го мојот блог, случајно да не има некои измени.

Ви благодарам на разбирањето!

Предметен наставник

No comments:

Post a Comment