Tuesday, December 27, 2016

Одложени сите активности до крајот на неделата

Почитувани студенти,
Покрај мојата огромна желба да се вратам утре на работа, сепак тоа мојата кревка здравствена состојба и ослабен имунитет не го дозволуваат. Исто така колешката од пулмологија која ме води тераписки, стриктно ми забрани појавување пред многу луѓе моради можност од добивање на нова суперинфекција. Затоа, не смеам да ризикувам со влошување на здравствената состојба и се надевам на разбирање од ваша страна. Сите активности во смисол на потписи, семинари, 15 ЕКТС поени и втори колоквиуми се одложуваат најверојатно за 9 и 10 јануари 2017 година. Крајниот рок за презентациите се одложува до 6 јануари 2017 година и ве молам не ми ги праќајте овие денови. Исто така ве замолувам за малку повеќе почит кон моето здравје, да не ми праќате секојдневно е-пошти и пораки на ФБ, бидејќи не сум во можност да ви одговорам и затоа ви го напишав овој пост.
Искрено се надевам дека дотогаш ќе бидам во подобра здравствена кондиција. Останете во добро здравје и имајте среќни празници!
Предметен наставник

No comments:

Post a Comment