Tuesday, January 14, 2020

Среќна Стара Нова Година до „ТУНЕЛ“ на МРТВ

Почитувани читатели,
По направената јавна прозивка на госпоѓите од емисијата „Тунел“ на МРТВ некаде по полноќ во 00:18 минути кога сум бил во длабок сон заради претходно напорниот ден лично од госпоѓата Живкица Каленикова ми е испратена емисијата по 2,5 месеци од снимањето. Не ми е познато зошто мора во Македонија се` да функционира по некаква јавна прозивка, по некакво изразување на негодување, по некаква јавна ургенција. Фактот дека ниту јас ниту пак професорот Ацески не сме воопшто параноични и не бараме во се` завера го подгреваа нивните нејавувања на мобилен, неодговарања на пораки, или пак одговарање по пет денови. Тоа не е вообичаено во една културна интернет комуникација. Како и да е, јас јавно овој пат им благодарам за одважноста и храброста сепак да ја постават емисијата на нивниот јутјуб канал и да ми ја пратат емисијата и покрај претпоставените притисоци од естаблишментот. За сите вас кои ја баравте од мене емисијата повелете во прилог. Се надевам дека нештата ќе бидат покјасни по прегледување на следните 35 минути видео материјал.
Среќна Стара Нова `49-та, уф пардон 2020-та.
Раскажувачот


No comments:

Post a Comment