Thursday, September 14, 2023

Менторирање

Драги дипломци, магистранди, докторанди,

Често пати се осврнувам на улогата на менторот и кандидатот во процесот на дипломирање, магистрирање или докторирање. Но, секогаш останува нешто недокажано. Еве сега ќе наведам повторно некои значајни работи доколку сакате да ме изберете или избегнете за ментор.

  • Доколку сакате да протрчате низ трудовите и некаде ви се брза, ве молам избегнувајте ме.
  • Доколку мислите дека магистратура и докторат се „мачкина кашлица“, тогаш не сум за вас.
  • Доколку мислите дека е добро да одите со купена теза, не погледнувајте ме во очи.
  • Доколку мислите дека можете да ме купите со пари или противуслуги, подалеку од мене.
  • Ако ви треба човек да ве научи како се пишува научен труд, знаете каде може да ме најдете.
  • Ако ви треба квалитетен, оригинален, интересен труд, вратата од мојот кабинет е секогаш отворена за вас.
  • Ако ви треба трудот да ви биде цитиран, воопшто не се либете да ми се обратите.
  • Ако ви треба квалитет, а не брзина на завршување, јас сум Вашиот човек на избор.
Менторот

No comments:

Post a Comment