Monday, December 9, 2013

Музички Мементо: Дадо Топиќ - Елизабет

Драги пријателки и пријатели,
Продолжен викенд, државен празник „Св. Климент" и мислите одма лутаат "back in time". Се навраќам на култната 1980 година кога песната Елизабет од Дадо Топиќ беше хит над хитовите, кога детската љубов кон соученичките ја покажувавме со пеење на оваа песна, само го менувавме името. „...Елизабет ти више ниси клинка, Елизабет ти ме волиш лудо мало, шашаво, Елизабет лудuјем за тобом.... ти си најбоља у разреду и знаш да спикаш енглески...„ Ех, неповратни времиња... Знам дека многу луѓе ќе навратам во убави води, а можеби некои од помладите за прв пат ќе ја слушнат, бидејќи во последно време и не е така многу експлоатирана од радио и ТВ станиците. Ја проследувам снимката на песната од 2011 во емисијата: „Вечер со Иван Ивановиќ„. Останете ми во добро расположение.
DJ Vac

No comments:

Post a Comment