Сакам да ве известам дека денес 1 април излезе од печат најновиот број на Дефектолошка теорија и праткика Вол.17, 1-2, 2016. Во мошне тежок општествено политички период, период на поднесување оставки од одредени членови на издавачката канцеларија е создаван овој број.
Ви ја проследувам содржината која очекувам дека ќе го разбуди вашиот интерес за да го купите списанието. Списанието чини 100 денари и можете да го најдете во Студентскиот сервис на Филозофскиот факултет во Скопје.
Editorial
THE ROLE OF ARTICLE LEVEL METRICS IN SCIENTIFIC PUBLISHING
Vladimir TRAJKOVSKI
Special Education-professional and scientific issues
THE EFFECT OF USING AUDIO-VISUAL AIDS VERSUS PICTURES ON FOREIGN LANGUAGE VOCABULARY LEARNING OF INDIVIDUALS WITH MILD INTELLECTUAL DISABILITY
Zahra Sadat NOORI, Mohammad Taghi FARVARDIN
Medical treatment
CORRELATION BETWEEN TYMPANIC MEMBRANE PERFORATION AND HEARING LOSS
Lidija RISTOVSKA, Zora JACHOVA, Rade FILIPOVSKI, Nikica ATANASOVSKA
VOICE QUALITY BEFORE AND AFTER THYROIDECTOMY
Dora CVELBAR, Ana BONETTI, Boris SIMUNJAK
Psychological and pedagogical survey
UNDERSTANDING CONATIVE REGULATION SYSTEMS – AN EXAMINATION OF THE DIFFERENCES BETWEEN OFFENDERS AND NON-OFFENDERS
Sanja DJURDJEVIC,Zilijeta KRIVOKAPIC, Rosa SHAPIС, Sreten VICENTIC
From practice to practice
HOMEWORK ACCURACY TO INCREASE THE ACADEMIC REPERTOIRE OF YOUNG CHILDREN WITH AUTISM
Lina GILIC
World experience and current events
PHYSICAL DISABILITY, STIGMA, AND PHYSICAL ACTIVITY IN CHILDREN: A REPLICA STUDY
Markus GEBHARDT, Julio G. MORA, Susanne SCHWAB
News and information
CELABRATION OF 3RD OF DECEMBER, INTERNATIONAL DAY OF PERSONS WITH DISABILITIES
Maja FILIPOVSKA
NEWS FOR THE ANNUAL GENERAL MEETING OF THE MACEDONIAN SCIENTIFIC SOCIETY FOR AUTISM
Philip Jurtoski
XI AUTISM-EUROPE INTERNATIONAL CONGRESS
Jasmina TROSHANSKA
Bibliography
Philip Jurtoski
List of reviewers
Index authors
Authors instructions
Information for JSER
List of reviewers
Index authors
Authors instructions
Information for JSER
Главен и одговорен уредник на ДТП/JSER
No comments:
Post a Comment