Wednesday, September 8, 2021

Втора декада - септември 2021

Почитувани студенти,
Утре, 9 септември 2021 година започнува втората декада по моите предмети. Еве го уште еднаш редоследот за полагање заедно со линковите до платформата Мајкрософт Тимс. Испитите мора да се пријавени електронски и со печатена пријава. На платформата е потребно да се биде 10 минути пред почетокот на испиот. Не е дозволено отворање на нови линкови за состанок, освен овие што сум ги назначил јас. Не ме интересира ако некој си креирал свој линк, а таму ме нема мене и потоа задоцнил за полагање на испитот. Најстрого се забранува комуникација со други луѓе во околината или преку разни месинџери и системот на копирање и пастирање. На ФИНКИ фатени се двајца студенти на кои им ги праќале точните одговори и тие се казнети со една година мирување на студиите. Ова го кажувам, за да не биде после не сум знаел/а...

09.09.2021
Хумана генетика во 08:00 часот


10.09.2021

13.09.2021

Предметен наставник

No comments:

Post a Comment