Friday, November 7, 2014

Моите трудови од конференцијата во Охрид со слободен пристап

Почитувани колешки и колеги,
Вчера ви објавив дека излезе од печат зборникот на трудови од минатогодишнате конференција. Сега би сакал да ги ставам на увид на пошироката јавност. Сите оние кои нема да имаат прилика да стигнат до зборникот на трудови ќе можат да ги симнат моите трудови и на моите соработници. Со кликнување на линкот од насловот на трудот ќе можете да ги симнете во пдф формат. Нека им се со среќа првите објавени трудови in extenso на некои од моите помлади соработници.
Авторот



  1. Trajkovski V. Co-morbid mecical conditions in autism spectrum disorders. In: Chichevska Jovanova N, Dimitrova Radojichikj D, Jachova Z, editors. Proceedings of Fourth International Conference: Modern Aspects of Special Education and Rehabilitation of Persons with Disabilities, 2013 October 17-19; Ohrid: Faculty of Philosophy; c2014. 56-69.
  2. Troshanska J, Trajkovski V. Stages of communication in children with autism. In: Chichevska Jovanova N, Dimitrova Radojichikj D, Jachova Z, editors. Proceedings of Fourth International Conference: Modern Aspects of Special Education and Rehabilitation of Persons with Disabilities, 2013 October 17-19; Ohrid: Faculty of Philosophy; c2014. 70-80.
  3. Митевска А, Трајковски В. Инклузија на учениците со аутистичен спектар на нарушувања. Во: Чичевска Јованова Н, Димитрова Радојичиќ Д, Јачова З, уредници. Зброник на трудови од Четврта меѓународна конференција: Современи аспекти на специјалната едукација и рехабилитација на лица со инвалидност, 17-19 октомври 2013, Охрид: Филозофски факултет, 2014. 200-212. 
  4. Илиќ Пешиќ М, Трајковски В. Квалитет на односот меѓу браќа и сестри кај семејства што имаат дете со аутизам. Во: Чичевска Јованова Н, Димитрова Радојичиќ Д, Јачова З, уредници. Зброник на трудови од Четврта меѓународна конференција: Современи аспекти на специјалната едукација и рехабилитација на лица со инвалидност, 17-19 октомври 2013, Охрид: Филозофски факултет, 2014. 494-504.

No comments:

Post a Comment