Tuesday, December 26, 2017

Некои информации за полагање испити

Почитувани студенти,

Бидејќи постојано се случуваат некои пропусти од ваша страна, должен сум да повторам некои работи во врска со полагањето на испити кај мене.
  1. На испит се доаѓа пред време 10-15 минути, а никако откако тој ќе започне.
  2. На испит, не се препишува, не се договара, довикува, не се користат hands free и слични помагала.
  3. На испит се доаѓа со пополнета пријава со сите генералии, код на предмет, ЕКТС кредити и слично. Пријавата треба да биде задолжително со захефтана уплатница, а не таа да биде слободна како би можела да се изгуби. Имате доволно време тоа да го сторите пред испит, а не по испит.
  4. Испитите се полагаат без ургенции!
  5. На испит се оди со научен материјал, а не на среќа или само со еднаш прочитана содржина. Ова правило треба најмногу да го почитувате, а вие токму спротивно најмалку го почитувате.
Ете тоа се петте златни правила, за кои сакав да ве потсетам. Ако не ги почитувате нема успех, ако ги следите и цените тогаш успехот е неминовен.

Предметен наставник

1 comment:

  1. Тоа беше многу големо изненадување што го добив овој заем од 300.000 долари од оваа прекрасна компанија на богатството на Џејмс Џејмс, јас бев измамен од мојот бизнис фонд, така, јас бев долу повеќе од две години, додека конечно не дојдов побрзаа објавувањето на оваа компанија на нето така, јас проследено со нивните предрасуди и јас бев многу изненадување кога ги примив парите што беа депонирани во мојата банкарска сметка. Значи, одлучив да го спознаам светот за оваа прекрасна компанија. исто така можете да ја контактирате оваа компанија со оваа е-пошта: Jameswealthloanfirm@outlook.com за вашиот лесен и сигурен заем. Ти посакувам среќа.

    ReplyDelete