Wednesday, January 11, 2023

Список на ЕКТС поени по ХГФ за генерација 2022/2023 - 11.01.2023

Почитувани студенти од ИП,

Сепак со работењето продолжив и од дома, како би го имале вкупниот број на поени. Списокот во Ексел формат можете да го симнете ОВДЕ. Од вашата генерација 31 студент го положија испитот преку колоквиуми и активности во тек на семестарот. Од нив 12 студенти имаат шестки, 13 имаат седумки, пет имаат осумки и 1 студентка има деветка. Искрено им честитам на сите нив. Доколку не се задоволни со оцената веднаш во рок од 24 часа да ми испратат е-пошта и да побараат устно полагање. Пишување оцени дополнително по крајот на првата декада. 

Студентите што се означени во црвено имаат потпис, но не можат да полагаат во престојната сесија бидејќи немаат освоено 15 ЕКТС поени. Единствена шанса е веднаш да ми пишат е-пошта да им дадам задача. Задачата треба да ја завршат до недела вечер во 20:00 часот и да ми ја пратат по е-пошта и во понеделник да ја одбранат кај мене во кабинет или онлајн зависно од моите активности. Уште еднаш повторувам по 16.01.2023 нема да се занимавам со давање задачи и испрашување за активности бидејќи имам други активности, а скоро почнува и испитната сесија. Едноставно нема да полагате во оваа сесија, а за наредната сесија задачата ќе мора да ја завршите до 30.04.2023.

Студентите што се означени во зелено имаат повеќе од два минуси, немаат право на потпис оваа година или пак се откажале од студирање.

Доколку има некој студент кој мисли дека не му се впишани некои поени, или некаде евентуално сум погрешил, должен е веднаш да ме информира и да објасни каде мисли дека е згрешено во поените. Јас се трудев да нема грешка и мислам дека нема. Но по речиси 13 часа работа, можно е и тоа...

Ви благодарам на разбирањето.

Предметен наставник

No comments:

Post a Comment